10 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 3
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Merhaba arkadaşlar , bu seriyi İngilizce olarak güncel takip ediyorum. Karakter gelişimi akıllara sığmaz bir şekilde ilerliyor. Bu site eğer bana çevirmen olmam hususunda yanıt verseydi, şimdiye kadar burada güncele ,1370'li bölümlere gelmiş olurdum ama yanıt atma gereği bile duymadılar. Bu noktada da bu sitenin çevirmen arama gereği bile duymadığını ve ellerindeki kişilerle sınırlı sayıda sayıyı çevirip okuyucu arkadaşları da kendilerine mecbur bırakıp seriyi okuyamamalarını sağlamaları çok üzücü. Birazcık bütünlüğün bozulmasını umursamayanlar wuxiaworld sitesinden ingilizcesini alıp Google Translate'den çevirip seriyi anlayıp devam edebilirler. Burada vakit kaybetmenize değmez. Seri çok kaliteli ve ilerleyen bölümlerde hayal gücünüzün ve beklentisinin ötesine geçiyor.

6 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Bu site üniversiteye giden falan o yaşlardaki bir kaç kişinin sırf ingilizcelerini ilerletmek için ve aynı zamanda para kazanmak için açtığı para tuzağı siktir boktan bir sitedir.Bunları savunanlarda aynı boktur.

5 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Hayır bölüm atılmicaksa ben neden o kadar pre satın aldım? Saçmalığında bir sınırı var.

5 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Amına kodumun orospu çocukları neden para verdiğim bütün serileri bırakıyorsunuz bi bok çevirdiğinizde yok 1000 kelimelik bölümde 300 kelime zaten aynı bir de bundan para istiyorsunuzya vizyonunuzu sikeyim beleş şeyi paraya dönüştürmekle kalmayıp insanıda dolandırıyorsunuz

5 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 2
Senaryo: 2
Karakter Gelişim:1

 Nobel okumaya başlayanlar için iyi görünümü olan dandik bir seri.

Elinden hiçbir halt gelmeyen bir veledin yerden bulduğu bir gözle normalde pek çalışmayan beynine süper bilgisayar entegre edilmiş gibi aşırı zeki olup şansının ve götünün şaha kalkıp bir daha inmemesini anlatıyor. Karşısına çıkan her "süper güçlü-zeki" olarak tanınan  kimsenin aslında "super dangalak" olduğu sürekli kendi kazdıkları kuyulara düştüğü bir seri. Bulduğu süper bilgisayar entegreli göz sayesinde kendi beynini ıskartaya çıkardığından duygusal bir gelişim olayı da yok , sadece güç peşinde koşuyoruz.  Super bilgisayarda her türden port bulunduğundan nokiadan iphona kadar her türlü şarj aletinden enerji alabiliyor. Çeşit çeşitte bataryaya, sahip zart enerjisi zurt enerjisi cart enerjisi derken diğerleri tükendiğinde kumanda pili değiştirmekten daha kolay bir şekilde kaynak değiştirip yoluna devam ediyor. Her türlü talihsizlikten üstün şansı sayesinde karlı çıkıyor . Misal bir dövüş esnasinda kafasına aldığı bir darbeden canı yanar görüşü kararırken durduk yerr dövüş alanına meteor parçaları yağmaya başlar düşmanları meteorlar altında can verip sakatlamamışken bizimkine çarpanlar görüşünü düzeltip birde içinden kitle imha silahı çıkartır öyle bir şansa sahip.    Ve bütün seri bu düzende ilerliyor . Sürekli en dipten başla sonra parlayıp biraz yüksel sonra yimişim  yapip seviye atla herkesi sasirt bir üst toplulukta en dipten başla... şeklinde devam ediyor. İnter galaktik evrenler arası süper lige kadar yolu var şu sıralar kitalar arası telekom a liginde gelene geçene tek atmakla meşgul. 

Birde yazar karakteri nasıl süper göstersem düşünüp pekte parlak bir fikir olmayan (isminin başına "sıradan" ekle ) fikrini pek sevdiğinden.  Super beşli, mega sekizli, omg dörtlü gibi rakipler türetip ana karakter bunların seviyesine yaklaşınca üstünlüğü pekişsin diye "sıradan" Super beşli,"sıradan" mega sekizli, "sıradan" omg dörtlü gibi salakça isimler ortaya çıkarmaktan asla yilmamaktadir.... seri kendini kötületirken bile sıkıyor insanı.  Neyse benim önerim seriye hiç baslamayin tabi ana karakter hep güçlü olsun önüne geleni teklesin başka birsey istemem diyorsanız tam aradığınız seri ha yok duygusal gelişim karakter arası bağlar  düzgün  hikaye karakter gelişimi arıyorsanız arkaniza bakmadan kaçın derim vaktinize nöronlarınıza yazık etmeyin derim



5 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Öncelikle merhaba arkadaşlar. Seri bence okumaya değer bir seri , 5 yıldızlı bir seri kalitesinde olmasa da hakkını yememek lazım. En azından şimdiye kadar ki bölümler bunu hakediyor. En büyük sıkıntısı genel olarak aynı konu etrafında p-up alıyor karakter ama yeni dahiler geldikçe o kadar da fazla etkilemiyor bence bu insanı. Yorumlarda eleştiri yapan arkadaşları gördüm vede geneli şundan şikayetçi ana karakterin niye haremi yok , ana karakter niye bu kadar duygusuz niye hep gelişmeye çalışıyor. Bu arkadaşlar bence seriyi en başından düzgünce bir daha okusunlar , ana karakter en başından itibaren zaten bildiği tüm sınırlar icerisinde en iyi olmaya çalışacağını söyledi bizlere , bunun dışında niye duygusuz , niye haremi yok diyen arkadaşlar adam zaten yarı tanrı tarzı bir şey oldu siz bu kadar yüksek bir karakterin harem kaygısı olmasını bekliyorsanız yanlış yerdesiniz zaten. Tanrının gözü olayını geçtim kahraman insanlar her gördüğü kıza yazmak zorunda değil. Tabiki bunlar benim görüşlerim kimse yanlış anlamasın çevirmen ve editör arkadaşlarinda ellerine sağlık hepiniz seviliyorsunuz :)



4 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 3
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Gideri var :D



4 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

karakter daha atilgan olanilirdi kizlar konusunda



4 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çevirmeni olsun, düzenleyicisi olsun, konusu olsun... Her yönden en güzel novel bu. Hem hızlı hem de düzgün. Böyle kaliteli bir işi getirip altın tabakla önümüze sunanlara teşekkürler. Bağış yapan arkadaşlara da çok teşekkürler. Umarım seri kalitesini azıcık harem ekleyeyim derken çöpe atmaz. Okumanızı tavsiye ederim. 259.bölümdeyim ancak bu zamana kadar ne Zhao Feng'in tacizini ne de sapıklığını gördüm. Çocuk müthiş. Diğer romanlarda ki gibi 10 bölümü tacizle, ahlaksızlıkla boşa atmıyor. Neyse neyse :D

Devam! Ellerinize sağlık!



3 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seri güzel gidiyor beğenerek okuduğum 4 seriden biri keşke bundan 1-2 yıl sonra keşfeteydim :( lanet günceldeyim :(

 

Ayrıca tahminime göre seri pre olabilir bu yüzde bölüm gelmeye bilir. Ama pre olmasını istemiyorum açıkçası.



3 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Sağolsunlar seriyi unuttum.

3 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Okuduğum 2. seri ve en sevdiğim serilerden.

+ Dövüşlerle ilgili detaylar bence iyi. Okuduktan aylar sonra bile dövüşleri hatırlayabiliyorsunuz.

+ Karakter gelişimini düzenli buldum.

++++++++ No HAREM!!!!!!!!!!!

+ Ana karakterimiz duyguları yaşamak yerine sorguluyor, anlamaya çalışıyor. Bu yüzden ortaya duygusuz gibi gözüken bir tipleme çıkıyor. Bu bir + bence fakat yazarımız ana karakterin neden böyle olduğunu pek iyi anlatamamış. Kendisi olayı bildiği-anladığı için herkesi kendisi gibi zannedip es geçmiş sanırım o.O

+ Komik yerler de var.

+ Ana karakter bence cool fakat cool olma çabasında değil. Kibiri yüzünden gıcık kapmıyorsunuz fazla. Empati yaparak yerinde olmak isteyeceğiniz bir karakterden çok arkadaşı olacağınız birisi.

+- Yeni yerler, yeni yüzler, geniş evren... Güzel fakat '' Yeaaa ben sevmedim bu yeri, bitsin artık şu arc ta yeni yerlere gitsen yeaaaa ''...........

Okumak ile okumamak arasında kararsız iseniz '' Bence bu seri kesinlikle şansı hak ediyor. ''



3 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Evet daha gelmeyen bölümlerin 3 te biri telafi edilmeden hopp hemen presi gelir bir hafta düzenli devam eder sonra 2 ay gelmez sonra yine gelmeyen bölümlerin 3 te biri bile telafi edilmeden yeni bir pre çıkar işte bu epik novel farklıdır arkadaşlar

3 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Daha önce seriye başlamamanızı tavsiye etmiştim çünkü webnovele geçmişti yani paralı olmuştu her bölümü 10 spirit stones e satılıyordu.Devamlılık açısından seri webnovele geçtiği için emin olabilirsiniz ki seri bitecektir.Paralı diye devam etmezler diye düşünmüştüm ama reddit uygulamasında r/qidianunderground ile bölümler günlük 2 bölüm şeklinde ingilizce olarak yollanıyor.Seri çok güzel bir seri olduğu için çevirmeni satın alındı,o kadar iyi yani.Bu arada soktuğumun ATG’sine iyi diyip de buna kötü diyenin kitap okuma zevki yoktur.Bölüm atayım da içeriğini salla der gibi atılmış nerdeyse 1 bölüm bile yoktur ffr bu konuda iyi bir yazar.Seride bir önceki yoruma çok katılıyorum main karakter ZF değil de ZY gibi oluyor bazen,yazarımız zor bir hayat yaşasın diye uğraşırken biraz abartmış ama ileride böyle olmuyor çünkü ZY ile ZF ayrılmak zorunda kalıyor Evren’in şu ana kadarki en güçlü karakteri yüzünden gerçi bakıyorum daha öyle olmayabilir Zhao Feng de boş adam değil :)).Seriye 3. Bu kadar uzun yorumum oldu her ben kadar buradan okumasam da artık çevirmenimiz çok iyi.Seriyi okumanızı da öneririm çok başarılı bence.



3 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:3

Beyler iki haftadır yeni bölüm yok öldünüz mü kaldınız mı bi ses verin ya

3 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Arkadaş ATG den çalıntı yazmış komik bu seri atgden önce bitmiş bi seri bilinçsız okuyucu bu oluyormuş demek enesakdemirci yorum yazarken araştır boşa sallama.



3 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

bu novelda miras yok tükenmiş bitmiş hepsi bütün mirasları yufei ablamız alıyor ana karakter götünü yırtıyor kasılmak için ama hep onla aynı seviyede ve bütün güzel şeyleri yufei ablamız alıyor yani kız mc istiyorsanız neden olmasın.



3 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

10 bölüm okuyup seriyi kötülemek nasıl bir kafadır anlamadım filmin jeneriğini izleyip bırakmaktan farkı yok . Şimdiye kadar okuduğum noveller içinde en haz aldığım seri budur. Yeni karakterlerin seriye eklenişi ve eski karakterlerin devamlılığı çok doğal işlenmiş , zorlama değil . Şuan ing günceldeyim serinin ilerisi çok daha zevkli herkese okumasını tavsiye ediyorum.



2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

başka yokmuuu :) Yeni bölümler nerde



2 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Okurken heyecanlandığım hiç sıkılmadığım müthiş bir seri. Çevirmenlerden Allah razı olsun.



2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Sevgili çevirmen ve düzenleyen arkadaşım emeklerinize çok müteşekkirim lakin bu serinin günceli sizden baya ilerde bu konuyla ilgili olarak premium servisini hızlandırırsanız çok sevinirim iyi çalışmalar



2 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bu arada çevirmen ve editörün eline emeğine sağlık 



2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 3
Senaryo: 3
Karakter Gelişim:5

Seriyi sevmemin en güzel yönü düşman dost fethetmeksizin istisnalar hariç karekterlerin mantıklı olması gereksiz ego basmamalari. Diyer serilerde baş karaktere sen benim 1 aşama altimdasin sen karindesin muhabbeti az. Adam diyor bu bana kafa tutuyorsa bi kozu var ben geri durim. Seride sevmediğim şey betimleme yok denecek kadar az. Bir kızın max betimlemesi bembeyaz giyiniyordu yeşim gibi beyazdı güzeldi. Bu betimleme insani tatmin etmiyor. Yazacaksin abey yeşim gibi cildi vardı ay bile sönük kalacak kadar sutun gibi bacaklar. Sanatçinin kaleminden çıkmış hatlar. Karlı tepeler insanin baktıkca kanını kaynatacak. Nefes kesici bi güzellik.

2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

başlayın bence atg dem daha güzel



2 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:2

Atg okuduktan sonra buna baslamak attan inip eşşeğe binmekten daha kötü. Cok kötü yazım dili var cocuklara hitap ediyor. Hicbir albenisi yok. Merak uyandirmiyor. Cok fazla atg den çalıntı var. Ya nerden tutsan elinde kalir bence bunu seven ilkokul hikaye kitapları okuyordur. Ne bilim cok kötü 200 bölüm felan baktim bıraktım. Yazar bile ne yazmak istediğini bilmiyor olay döngüsü yok sıfır rezalet atg nin yazarina bu adam tanri niyetine tapmali ilkokul cocugunun elindende ayni bu sekilde kitap cikabilir. Berbatttttt



2 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

2 ay oldu hala sitede 3 hafta gösteriyor güzel takti

2 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

İnsanlar bu novel hakkında hep tekrarladığını ve artık baydığını söylüyorlar qma bence yanlış o turnuvalarda o kazanma hissi varya beni benden alyor adeta ben başardım havalarına giriyorum milletin yanıldığını göstermesii falan filan acayip hava veriyorrr alttaki yorumda online oyunlar benzetmiş ama benin için online oyunlar da bu duyguları verdiği için pek bir şey değiştirmiyor 



2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

king of gods okuyorum bölüm yok, against the gör okuyorum bölüm yok, emperors domination okuyorum bölüm yok, tales of demons and gods okuyorum bölüm yok, coiling dragon yok, martial god aşura bolum yok. eh be insafsizlar neden pre sattınız o zaman devam etmeyecekseniz. epiknovel bitmiş valla sorumsuzluk abidesisiniz ne açıklama var ne ilgilenme var yapmicaksiniz madem devredin de birileri çevirsin. paraysa dertleri onu da veriyoruz zaten.

2 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seri mükemmel çok farklı bir dünyaya kapı aralıyor içine girince çekilip gidiyorsun ayrıca karakterin tarzı,gelişimi ,tavırları ve birçok özelliği perfect ama seriyi çeviren arkadaşlar bu seriye biraz daha ilgi gösterirse daha mükemmel olurdu. İngilizcesi sağlam olan biri için çeviriyi yapmak zor değildir kendimde belli bi seviye kadar İngilizce var ama bu kadar düzgün çevirilerde bulunamam inanıyorum ki çeviri yapan arkadaşlar biraz daha ilgi gösterirse haftada 5-10 bölümü rahatlıkla çevirebilirler.Açıkcası serinin şu ana kadar yapılan çevirlerinin 2 defa okudum yani epey sardı beni umarım çeviriyi yapan arkadaşlarda kısa sürelerle çeviri atmaya devam ederler.Seri şuan 1450 yi geçti ve hergün 2-3 bölüm ekleniyor ve epey sabırsızım yeni çevirler için

2 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Seri hoş güzel karakter güzel gelişiyor devamı da güzel ama konu biraz tek düze olaylar hep bir üst okula git orada birinci ol şeklinde



2 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Konu; ana karakterin amaçsızca  bütün turnuvaları kazanması.aldığı beğeniyle çok şaşırtan berbat bir seridir.



2 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Beğendiğim bir seri tavsiye ederim 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bir haftadır bu seriyi okuyorum ve güncele geldim. Gözlerim fena durumda:) Bence çok akıcı bir şekilde ilerliyor, karakterin gelişimi ve gelecekte ne kadar gelişeceği hayranlık uyandırıcı. Çok fazla novel okumadığımdan tam bir karşılaştırma yapamasamda en son bu kadar karakteri onepiece te görmüştüm.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Abii net, okuduğum en mükemmel novel! Kurgusuna bayıldım, gelişim seviyeleri gayet güzel, yazarın anlatımı da hoş, olayların akışı zaten var ya üfff... Ve, karakter mükemmel zaten! Büyük bir Zhao Feng fanıyım, okuduğum en zeki ve en ana karakterliğe yaraşır karakter. Zhao'dan sonra fanı olduğum kişi de, serinin çevirmeni. Seni seviyorum Abi, bu seri sahip olabileceği en iyi çevirmene sahip olmuş.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 2
Dil Bilgisi: 2
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

ORTALAMA ALTI

seri ilk başta okuduğumda güzel gelmişti fakat o zamanlar novel camiasına yeni adım attığımdam dolayı güzel gözükmüştü gözüme. Okudukça farkına vardım ki çöp bir seriymiş. sanki novel değilde novel özeti okuyormuş hissi veriyor gelişim teknikleri çöpden de beter sadece aksiyon - zafer -gelişme odaklı aşırı derecede duygusuz bir seri. ben novelleri duygularımı harekete geçirmesi için okurum. Duyguyu bırak okurken sıkıldım. Seri çöp ama emeğe saygı eline sağlık çevirmen



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

ilk okuduğum noveldir hala en sevdiğim noveldir hikaye ilk başta da güzel olmasına karşın gittikçe güzelleşiyor şidderle tavsiye ederim



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Seride fena değil ama ilk 500 bölüm de zorlanıyorsun neden derseniz yetiştim e yazar fena kafayı takmış bir bölüm sadece yetişim ile geçiyor ki artık sadece siyah koyu yazıları atlayıp geçiyorsunuz ayrıca sürekli bi genç dahilerin oldugu turnuvalar ki bu hiç bitmiyor birbiri ardına geliyor 10 bölüm aksiyonsa 50 bölüm açıklama yetişim ile geçiyor ayrıca çok sanslı bu arkadaş kendi yaptıgı hiçbişey yok herşeyi tanrının gözü hallediyor o yeniyor rakipleri o zekasını soğukkanlılığını şansını ıvırını zıvırını yükseltiyor yani sizde bulsanız o gözü sizde en az onun kadar olursunuz okuyun ama beklenti yükselmesin ve pre yok denecek kadar az



1 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

2 bolum okudum ve bir s.k anlamadim. Ana karakter zhoa feng, annesi zhao dass.k, baba zhao b.k, dusman zhao kun, dedesi elder zhao çük kisaca seride herkes zhao amk. Beynim yandi yeminle, zaten Çin ve kore novelleri ve mangalarini pek sevmem. inanin yorumlardan dolayi başladım ve pişman oldum vaktinizi baska serilerde kullanin premium etmez bu seri. Isimleri hatirlamaya calismaktan seriye odaklanamiyorsunuz ondan dolayi sevmiyorum cin ve kore novellerini. Bu serinin konusuda saçma ama okudugum ve cok hosuma giden ama şu karakter isim takintimdan dolayi yarim biraktigim bircok seri var. Sunuda unuttum bu cekik gozluler nedense devrik cumle kurmayi cok seviyorlar ki bana cok itici ve anlamsiz geliyor. Cevirmenler keske bunlari oldugu gibi cevirmek yerine duzeltip de cevirseler.

1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

deneme



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Seri çok güzel.  Tek kötü tarafı pre gelmiyor uzun süredir.  Pre gelmeyen seride çürümeye  yüz tutuyor 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

çok iyi bir seri tavsiye ederim



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

1 haftadır neden bölüm gelmiyo. Bütün preleri aldım ve hayal kırıklığı hissediyorum çevirmeyi durdurmayacaksınız değil mi :''''(((((((((((((



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:1

Güzel seri bunuda okuyun :D



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çok güzel bir seri. İlk 10 bölüm belki sıkıcı olabilir ama devamı süper gelişiyor



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Pre mi geliyor bir haftadır bölüm yok

1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

mükemmel bir seri

 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

güzel seri ilerleyişi güzel ama tek sorun nedense ana karakter bana çok çoçuksu geliyor alışmışım ed  atg deki karakterlere 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Okuyun, okutturun.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Müthiş sürükleyici bir seri. ATG ve TDG ile başa baş yarışır. Yeni bölümleri sabırsızlıkla beklemedeyiz. Bizi bu seri ile tanıştıran ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bu sitede  ilk okuduğum ve en sevdiğim seridir. Keşke pre gelse buna ne güzel okurdum.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bu novel çok iyi emeği geçen herkese teşekkürler 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

böcek nedir aq yaa parti novel olacaktı :)



Rws
1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Güzel seri gerek konu gidişatı olsun, gerek karakter gelişimi. İçerik de yeterince anlaşılır seviyede. Üstelik karıdan kızdan geçilmeyen bir novelde değil. Premium olmaması benim açımdan en güzel özelliği zaten. Okunmayı hak eden bir novel.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

İlk başta daha güzel gelmişti ama şimdi düşününce o kadar da güzel değilmiş. İlk bölümden beri hep aynı olaylar dönüyor, artık ezberliyorsun hikayeyi, hikayede beni şaşırtan bir şey de olmadı. İlk başta okuduğumda heyecanlandırıyordu ama son bölümlerde artık heyecanlandırmamaya başladı çünkü ne olacağını az çok tahmin edebiliyorsun. Ana karakterin duygusuz olmasıda hikayenin daha da fazla kendini tekrar etmesine neden olmuş. Ana karakter duygusuz olduğundan bir süre sonra alışınca ne yapacağını tahmin edebiliyorsun. Duygusu olsaydı olaylar sonucunda duygularının değişebileceğinden davranışlarıda değişirdi ve olaylar sonucunda farklı duygular hissederdi ve '' Acaba bu olaya nasıl tepki verecek? '' diye bir düşünce ortaya çıkardı. Ama bu ana karakter duygusuz olduğundan hep aynı duyguları hissediyor ve ailesine karşı bile adamakıllı duygu değişimi yaşamıyor, bu da aynı şekilde bir süre sonra insanı sıkıyor. Ve bence okuyucuya adamakıllı bir duygu veremediği için insanı hikayenin içine fazla sokmuyor. Son olarak ana karakter sadece robot gibi yetişim yapıyor ve dışarısıyla fazla etkileşimde bulunmuyor, yetişim yaparken hep aynı taktikleri kullanması da insanı sıkıyor. Diğer ana karakterlerde çoğunlukla aynı yöntemi kullanıyor diyeceksiniz ama onlarda yetişim yanında diğer konularda fazla oluyor, bu serinin ise %90'ı nasıl tenikleri birbiriyle karıştırdığını ve yeni teknik oluşturduğunu anlatıyor, %10'unda da turnuva oluyor ( hep yetişim yapıp turnuvaya giriyor başka bir konusu yok. Konusu olmayan online oyunlar gibi, savaşıyorsun savaştan gelen parayla silah alıyorsun ya da geliştiriyorsun sonra yine savaşıyorsun, hep aynı olaylar. ) bu yüzden yetişim yaparken aynı taktikleri kullanması seriyi daha tahmin edilebilir ve sıkıcı yapıyor. Kısacası hikayede insanı heyecanlandıracak fazla bir şey olmuyor.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Seri gerçekten güzel, 1 haftada güncel oldum ve ingilizcesine başlamamak için kendimi zor tutuyorum. Ne olursa olsun türkçesi daha keyifli ve güzel geliyor. Çevirmen arkadaşın kullanmış olduğu kelimeler çok hoş. Basit bir türkçeden ziyade unutulmaya başlanmış ve özellikle genç nesilin kullanmadığı kelimeleri ayyuka çıkartıyor. Kendisini tebrik ediyorum.

Seriyi 30 lira yapın, 50 bölüm verin ve her ay 2 tane seri atın. Sizin de işinize gelir bizim de.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Yazdığım incelemeler neden görünmüyor ?

 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

OKUMASI ÇOK KEYİFLİ ZATEN KONUSUNDADA DEDİĞİ GİBİ YAVAŞ YAVAŞ YÜKSELİYOR , EN ALTTA BAŞLAYIP EN ÜSTE ÇIKMASI SONRA YİNE AYNISI BAZILARINA GÖRE TEKRAR GELSEDE O KAZANMA DUYGUSU , O SAVAŞLAR GÜZEL DUYGU KATIYORLAR 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Rassant reisten sonra yetim kaldı seri:(((



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

+10



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

 Merhaba arkadaşlar...

Bu seriyi çok beğendiğimi daha önce yazmıştım..

KOG gibi tavsiye edebileceginiz başka seri var mı acaba.. Özellikle bitmiş olan varsa..



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Arkadaşlar seri baya güzel , seriden en ufak şüpheniz olmasın, akıcı ve de anlaşılır. Klâsik çin romanlari gibi başta sıradan biri ana karakterimiz antik bir hazine buluyor ondan sonra en başta cop deniyor sonra ailenin ondan sonra şehrinin ondan sonra akademinin en iyisi oluyor böyle devam ediyor... Dahi 3 lu dahi 5 li gibi kişilerin en tepesine geçiyor sürekli ana karakterimiz... Ana karakterin yanliz takilmasi falan güzel yani . Her ana karakter gibi bu arkadaşın da ruhsal hayvani var , şaşırdık mi hayır :) olay anlatımıni falan begenirsiniz . Yani kısacası tavsiye ederim seriyi cok guzel....



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

En sevdiğim 2. Serii



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Bölümler gecikmeye başladı sanki ??

 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:4

Sitedeki en sevdiğim novellerden biri. Bazen kendini tekrar etse de genellikle iyidir.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

mükemmel 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

mükemmel



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Mükemmel bir seri daha. Her ne kadar ATG kadar detaylı olmasa da, sizi kendisine bağlayan ve okurken zamanın nasıl geçtiğini unutturan bir yapıt. Kesinlikle okunması gereken novellerin arasında olduğunu düşünüyorum. 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

En sevdiğim novellerden. Tek sorun bölümler çok yavaş geliyor.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Az kaldı ATG yi sollicaz ????

Ne zaman premium gelir bu seriye reis



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çevirmenlerden tut karakterlere kadar en sevdiğim novel bu hele hele ana karakterin gücü çok hoşuma gidiyor



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

İyi seri ilerde senaryo nasıl ilerler bakalım. 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Su an seni üye kaydı oldum ilk serim olucak yorumlara baktım olumlu gösteriyor ha de hayırlısı okuyup gorucez ????



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Möthiş bir seri möthiş

 



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Seride bir tekrara girme oluyor yeni bedende başlıyor o biraz sıkıntı geçtiğimiz yolları tekrar anlatıyor onun dışında mükemmel bir seri

1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

sitedeki en iyi seri diyebiliriim savaş,karekter gelişimi kendine özgür tarzı çok iyi



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seriyi çok beğenerek okuyorum. Çevirmen çok düzenli böl0m çeviriyor. İngilizce güncele kadar geldi.



1 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

serinin çok sürekleyici bir hikayesi var ama çevirmenler biraz yavaş şuana kadar 1586 bölüm var https://mtled-novels.com/novels/king-of-gods/kog-chapter-1586/ biraz daha hızlı olabilir bu kadar güzel novel dünya ile aynı anda devam edebilir çevirmenlere çok teşekkürler çok anlaşılır hale getirdikleri için



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Bu seri her zaman benim bir numaram, karekter gelişimden tut karekterin soğuk kanlı olmasından tut, evreni olsun on numara beş yıldız bir seri, ilerde efsane bölümler var zaten okumadan geçmeyin bence



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Muhteşem

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

kesinlikle tavsiye ediyorum



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

ilk okudugum novel serisi.. bence gayet guzel.. tavsiye ederim..

ceviren ve duzenleyen arkadasa cok tesekkur ediyorum..

ellerine saglik



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Kesinlikle sitedeki en iyi seri gerek karakter gelişimi anlatım herşey kusursuz.Premium lu serilere ekleyin de alalım.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Bu serinin çevrilmesi durdu mu



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Yeni başlayacak ve seriyi bitirmek istiyorsanız başlamanızı tavsiye etmem.

Seri güncel olarak 854. bölüme kadar ücretsiz ardından webnovel seriyi satın aldı ve kendi sitesinde her seriyi 10 spirit stone olarak satıyor.

Eğer olurda seri tekrar ücretsiz olur veya bu    -tek çevirmen bildiğim kadarıyla-yiğit çevirmenden başkası gelir de 854 den devam ederse gravity tails veya wuxiadan seriye başlamanız tavsiye edilir.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 3
Karakter Gelişim:5

Türkçe güncele geldim.Öncelikle emeği geçen herkese teşekkürler,seri güzel sürükleyici bir seri,bol aksiyonlu, soğuk ve mal olmayan bir anakarakterli, yer yer gaza getiren bir novel. Eksiklikleri; maalesef hikayede konu derinliği pek yok,güç seviyesi isimleri karışık.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

teaekkurler yeni bolumler için . Hızıniz aslinda yavas degil haftada 4 bolum guzel . İste gel gelelim gonülün istedigine toplu bir sefa cok da hoş olurdu. Elinize salık



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seriyi basindan beri takip ediyorum harika bi seri okumanizi canıgönülden isterim serinin ilerleyisi cidden her bolumde beni şaşırtıyor hic beklemedigim seylerin olmasi okurken daha cok heycanlanmami sagliyo çeviri için hepinize teşekkür ederim elinize sağlık



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seri bence gayet güzel ilerde daha büyük olaylar olcak gibi ama biraz daha hızlı çevrilirse sevinirim.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Güzel bir seri.Çevirmen ve editörün eline sağlık



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Karakter biraz hızlı gelişiyor gibi ama gayet güzel seridir 9.5/10 diyorum okuyun :D



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

insanın gözünü alan bir seri. okumazsan sen kaybedersin bilader ;)



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Gayet güzel



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çok güzel bir seri güncel yakalanabilecekse pre gelmesi iyi olurdu



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Yeni bölüm geldiğinde 3 4 bölüm tekrar geriden okumak gerekiyor ekstra bölüm diye düsünülüyor galiba.Pre alalım diyorsun istikrar yok.

0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 3
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Sevdigim bir seri. Daha iyi olabilirdi ama . Anlatm tarzi daha betimleyici olsaydı keske. Karakterimiz akilli . Su gözünün getirisi daha iyi anlatılabilir. Senaryo siradan bence. Her novelde olabilcek bir konu. 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

bu seriyi ana karakter duygusuz diye sevmeyenler olmuş bana kalırsa gayet güzel bir seri ana karakterin pek fazla duygu göstermemesinin kendine has bir güzelliği de yok değil dövüş sahneleri de gayet güzel. Ana karakter şansına power up alıyor ki bütün diğer novellerde de aynı şekilde (bakınız Atg'den yun che namı diğer şans tanrısının kayıp dölü.). Ben en başından beri okuduğum için bütün olayların benzer olup olmadığı hakkında bişey diyemem sadece bölüm gelince okuyabiliyordum. kısaca ön yargılı olmayın fena seri değildir.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Sitede en begendim novel. Oyleki dayanamayip ingilizcesinde guncele geldim ve daha da guzellesiyor. Harem olmamasi, kadini kucumsememesi daha iyi. Ayrica bilmiyorum kacinci bolumdeydi spoiler vermeden belirteyim MC o kadar da duygusuz degil. Tek canimi sikan yani bazen surekli aksiyon icerisinde kaliyor ve bu okurken yoruyor ve sikabiliyor. Cevirmene ve editore tesekkurler. 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Eğer bu seriyi okumazsanız çok pişman olursunuz. Şahsen benim tüm böcek camiasında en çok sevdiğim seri king of gods dur mutlaka bu güzelim seriyi okuyun. Ayrıca cevirmende çok kaliteli ceviriler yapıyor. 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

T-T



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

üstüne seri tanımam



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Güzel



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Harika bir seri



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Bu seriye acilen pre gelmeli 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

 17 bölüm gelmiş ama pre ile normalde 30 yada 50 olması gerekmiyor mu? 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Pre alacam fakat hesabım yok ;(

 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

:9



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

ARKADAŞLAR ARANIZDA TÜM PRESİ AÇIK OLAN VARSA BU MAİLE HESAP BİLGİLERİNİ GÖNDEREBİLİRMİ LÜTFEN ÇOK HASTASIYIM SERİNİN DEVAMINI OKUMAMAK ACITIYOR LÜTFEN YARDIMCI OLUN SAOLUN.OAO8698XVX@hotmail.com

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

bence şahsen atg den çok daha iyi karakter gelişimi ve soğuk tavırlar gaet hoşuma gitti özellikle yun che gibi aklı sikinde deil karakterin işsizce kadın peşinde koşmuyor.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Keşke ingilizcem olsada bende katkı saglayabilsem. Gına geldi artik 2 sene sonra ingilizce egitimine baslicam . Çevirmene tesekkur ediyorum 500 kusure kadar getirdi. Emegi cok buyuk sadece kendisinden ricam seriyi devam ettirmesi. Tşk



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Acilen pre gelmesi lazım bölümler çok geç geliyor 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Yarışmacımız Zhao Feng'den mikemmel bir atlayış.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seri gerçekten çok güzel. Sürükleyici ve kendini okutturuyor. 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Günde 2 bölüm atsanız iyi olur



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Pre yapsanız da olur.Bölüm atın lütfen :) 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

KONUSUNUN POTANSİYELİ VAR İLERLERDE DAHA GÜZEL OLCAK GİBİ, ŞUANDADA GÜZEL AMA İLERİDE DAHA EFSANE BİZİ BEKLİYOR GİBİ



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çok güzel okumanızı tavsiye ederim keske daha hızlı bölüm gelseydi 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Anakarakter beni çıldırttı iskelete yazik baksana milyardabir ihtimali kalmadi



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bu kadar bölüm çevirdikten sonra devamını getirmiyecek misiniz



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

efsane seri. ingilizce güncele geldim çok değişik olaylar oluyo herkese tavsiye ederim . okumaya devam .



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Güzel bir seri



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 3
Karakter Gelişim:5

Hmmmmm.......



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Muhteşem bir sèri



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Güzel bir seri karakter gelişimi düzenli

Sadece kitabın akışı biraz daha iyi olabilirdi

 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

tam olarak kaç gunde bir bölüm geliyor



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çok güzel bir seri daha fazla bölüm istiyoruz



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Güzel ve sürükleyici bir seri. Bu sitedeki noveller arasında İlk 6'ya girer.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

sitede en çok beğenilen 2. site ama fazla çeviri gelmiyo sanki



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Eline sağlık çok sağlam bir seri



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Çok beğendiğim bri seriydi emeklerinize sağlık, acaba neden çevrilmiyor?



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Güzel bir seri ve hızlı bir şekilde işleniyor konu.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Okunması gereken güzel bir seri



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Prenses bey adamın dibidir lakin benim birazcık preye ihtiyacım var :(



0 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

:(



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bu novel bir harika



0 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

nasıl bağış yapıyoruz biraz önce üye oldum ben .hadi aydınlatın beni . daha fazla bölüm okumak istiyorum.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Güzel seri



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 3
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:4

1 haftada güncel oldum çok akıcı bir seri.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

10 bölüm tamamlayamadım dayanamayıp bıraktım. ATG den sonra hiç tat vermedi.

Ana karakter bir anda bir göz buluyor. Sonra uğraşmadan etmeden kendi üzerine caba sarf etmeden bir anda uçuyor, kaçıyor.

Seriyi itina ile tavsiye etmiyorum



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Vay be novele bu seri ile başladım hadi hayırlısı xD Alp abi adamsın xD



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Kesinlikle okunmasi gereken bir seri.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Okumak günlerimi aldı ama zerre sıkılmadım.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

yeni pre ne zaman gelcek soyleyebılırmısınız

 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 2
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 2
Karakter Gelişim:5

Az  biraz akıl yürütüp insanları serisen soğutmasa ana karakter aşk meşk iilerine azcık akraba aile DUYGU belirtileri gösterse fena olmayan bir seri boş yapıp milleti seriden soğutmayın amk adamlar çeviriyor bari azcık adaletli bişiler yazın amk



0 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Bu arada önceki yorumumda bahsetmeyi unuttum ama... Çevirmenizim de harika.
Seri üzerinde emeği geçen herkesin eline ve emeğine sağlık! Teşekkür ediyorum!



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Şuan 171. bölümdeyim gayet iyi ve keyifli ilerliyor. Şimdiye kadar güç scalası, gelişim hızı,tarzı ve isimleri ISSHT benzeri bu beni özellikle daha keyfli ve dikkatli okumamı sağlıyor. Tek eksiği ATG'den aldığı laf uzatma kısmı, onuda çok abartarak yapmıyor. Bu nedenle 10/8'i fazlasıyla hak ediyor.

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bence okuyun.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Ana karakterin duygusuz olması gayet guzel olmuş.Saçma sapan arkadaslıklarda yok.En güzelide bencil olması yani kahraman olacam diye baskası için ölmeyi düşünmüyor bide kendisi gibi bencil bir ortagı var okudugum noveller arasında en iyi ortak  konunun kendini tekrar etmesine takılmayın ana karakterin pup alması için gerekli bi olay ben seriyi çok begendim kesinlilkle okumanızı tavsiye ederim



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Karakterin kedisi ortağı şu ana kadar okudugum novellerde en sevdigim çok kral kedi efsane ben bayıldım şayet gülmekten kırıla kırıla okuyorum bu kedinin oldugu sahneleri senaryo gayet güzel akıcı ben sıkılmadım okurken sizin sıkılıcagınızı düşünmüyorum okuyun begenirsiniz tavsiye ederim.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Lutfen en azindan bolumler ne zaman cikcak bi aciklama yapin ya

0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Çok abartılı tanımlamaları olmayan konusu ilgi çekici ve akıcı çevirmeni ve editörü süper tam okunası bir seri 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Seri gayet güzel,insanın okudukça okuyası geliyor.Her ne kadar bana ilk 900 bölüme kadar aksiyon yeterli gelmese de (biraz bol seviyorum da :) ) 1000. Bölümden sonrası cidden heyecanlıydı.Şimdi 1187. Bölümdeyim,ve merak etmeyin,ZY hala bizimkinden daha beleş gelişiyor :D



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Güç seviye isimleri çok fazla kullanılıp baysada olaylar güzel devam ediyor.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Gördüğüm en esaslı serilerden. Özellikle çevirmenler size bayılıyorum. 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Bu novelin pre seriler arasında olmaması bile baya şaşırtıcı.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Okuması zevkli bir seri. :) Emeği geçenlere teşkkürler <3



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Okuması zevkli bir seri. :) Emeği geçenlere teşkkürler <3



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:5

Oncelikle seriyi devam ettirdiginiz için teşekkur ediyorum . Daha hızlı çalismanizi diliyorum



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Bu serinin üzerine biraz daha ilgi gösterilmesi gerekiyor bence ....



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Guzel bir seri.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Cok güzel bir seri. 2 günde bitirince yeni bölüm bekleyemiyo insan ????



Snn
0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Nice



0 kişi beğendi
Genel Oy: 2
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 3
Karakter Gelişim:3

İlerledikçe dahada sıkıyor başlarda çok güzeldi daha sonra iyice bozdu malesef aldığım prelere bile pişman oldum tavsiye etmem



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

bu sitedeki en sevdiğim seri. bu seriyi bize okutan rassnt kardeşime çok teşekkürler ederim.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Bu serinin en güzel yanı kadınlar üzerinden dönmüyor arkdaşlar AGT den örnek vereyim seri tamamen kadınlar üzerinden dönüyor birini kurtarıyor diğeri sıkıntıda oluyor böyle devam ediyor hep kadın hep kadın bana çok şaçma geliyor bu seride tamamen karektere bağlı gelişmeler ve acayip sürükleyici şahsi fikrim en iyi seridir.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Neden bölüm gelmiyor 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Harika bir seri okumanızı öneririm 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 3
Karakter Gelişim:4

Konusu fazla derin değil ve hep aksiyon var biraz dinlensin karakter.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 1
Dil Bilgisi: 1
Senaryo: 1
Karakter Gelişim:1

Bu sitede okuduğum en berbat seri, tamamen çöp, verilen emeğe yazık, böyle yazarın ben taa,hala belki ana karakterin hayvanlıktan çıkıp duyguları olan bi insana dönüşmesini bekleyerek okuyanlar vardır elbet,harbi yazık (ki bende öyleydim ama ana karakterin ve kurgunun iyileşmesini beklerken sabır taşı olsa çatlar).Gerçekten vaktinize yazık, kimseye önermiyorum.Böyle bir seri olduğunu fark ettiği halde sadece amaçsızca  gazlanmak için okuyanlara bir  lafım yok.türk noveller bile bundan daha iyi.Bozuk plak gibi kendini tekrar edip duruyor. Konusu sadece bir karakterin hayvan gibi amaçsızca ve duygusuzca gelişmesi.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:4

Böböğüm seri gayet hoş ve akıcı. Çevirmen arkadaşlara da teşekkür ederim emeklerine sağlık. Sadece çeviride biraz daha hızlı olmalarını rica etmekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Verdiğim paraya acımadığım bir seri. Gene olsa gene veririm agshdjdjd. Senaryo güzel karekterin gelişimi de sıkmıyor insanı. Yeni bölümleri heyecanla bekliyorum.



0 kişi beğendi
Genel Oy: 4
Dil Bilgisi: 4
Senaryo: 4
Karakter Gelişim:2

Senaryo güzel ilk kısımlar biraz eksik hissettirsede ileride daha iyi oluyor

 



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

çok beğendim ama 2 hfta oldu yeni bölüm gelmedi nedeni nedir 



Owl
0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

 miyav miyav



0 kişi beğendi
Genel Oy: 5
Dil Bilgisi: 5
Senaryo: 5
Karakter Gelişim:5

Benim ilk okuduğum ve bu tür kitaplara konu ve tür bakımımdan sevmemi sağlayan kitaptır